Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2007 23:07 - "Въх уби мА"
Автор: yuna Категория: Хоби   
Прочетен: 560 Коментари: 0 Гласове:
0



Мила прятелко,знам че не съм тази която трябва да ти го каже,но наистина се интерсесувам от състоянието ти след като го научиш,но толково години лъжи...не мога повече...Правя го само от любов към теб,но няма де не караме за това.И сега моя приятелко....Дядо Коледа не съществува
--------------------------------------------------------------
                                   Луди SMS
                                само от друг номер
Най-накрая взех твоя номер и те намерих,радам се че четш този SMS искам да се видиме и да ти покажа кой съм знам че си малка,но аз съм само ма 41.Моля те ми звънни,нямам пари в картата

Аз съм зад ъгъла,не не не се обръщай няма да ме видиш.Гледам те от доста време и мисля,че съм влюбен/а в теб...Ако искаш да ме видиш само клипни!
-----------------------------------------------
                 Фатални SMS
                (зарежи гаджето)

Мило виж,от толкова време сме заедно и не знам как да ти го кажа,но мисля че нещата м/у нас охладняха...Нямам смелост да ти го кажа в очите....От _____

Мило Коте,сори но аз заминавам за Америка и е нужно да ти кажа че м/у нас е свършено...Ужасно много ме боли,но любовта е болезнено нещо!Винаги ще те обичам...
-----------------------------------------------
               Въх уби мА
              (или закони на мърфи)
1.Филията пада винага надолу с намазанто
2.Никога не спори с глупак,хората могат да не забележат разлика
3.Винаги ще намериш нещо,на последното място на което търсиш
4.Няма значение колко трудно,и колко скъпо нещо си купил защото в магазина до вас ще го намериш по евтино
5.В природата нищо не е наред,това значи че ако нещо върви,значи не е в ред
6.Ако нещо не може да се обърка,все пак ще се обърка
7.Винаги си мислиш,че по другия път се стига по-бързо
8.Майката Природа е закрилница на скритите дефети
9.Нищо не е толкова лесно колкото изглежда
10.Никога няма време да направиш нещо хубаво,но има време да развалиш нещата!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив